ZALOŽENÍ SPOLEČNOSTI / POBOČKY / ZASTOUPENÍ
ACM pro vás založí novou obchodní společnost (případně zastoupení či pobočku) se sídlem na území Ruské federace a provede vás všemi procesy a úkony nezbytnými k zahájení vaší podnikatelské činnosti na ruském trhu. Máme také dostatek zkušeností a síť spolupracujících partnerů pro případné vytvoření složitějších struktur s využitím i jiných jurisdikcí.
Právní servis pro založení ruské společnosti:
-
příprava komplexní nezbytné právní dokumentace
-
zastupování klienta během notářských úkonů
-
založení zvláštního bankovního účtu, asistence při splacení
základního kapitálu
-
zastupování klienta při registraci společnosti u příslušného registračního úřadu
- zajištění razítka společnosti
- získání statistických kódů
- získání příslušných licencí
- registrace v mimorozpočtových fondech (sociální, medicínský a penzijní fond)
- otevření běžného bankovního účtu a následná notifikace příslušnému daňovému úřadu
Zajistíme komplexní právní servis, který zahrnuje veškeré nezbytné kroky k založení ruské společnosti.
POSKYTNUTÍ SÍDLA SPOLEČNOSTI
Pro počáteční fázi působení na ruském trhu poskytuje ACM svým klientům reprezentativní adresu pro umístění sídla společnosti,včetně souvisejících administrativních služeb.
Tato služba zahrnuje:
-
poskytnutí právní adresy pro umístění sídla společnosti na atraktivní adrese v centru Moskvy, v bezprostřední blízkosti Českého domu
-
přípravu a kompletaci všech dokumentů, nezbytných k zápisu sídla u příslušného registračního úřadu
-
přebírání korespondence a její přeposílání klientovi
-
telefonní a faxové služby
-
služby recepce spojené s umístěním sídla a vyřizováním korespondence
Rusko. Perspektivní trh. Současně však platí, že specifika ruského trhu vyžadují jeho dokonalou znalost a také přístup šitý na míru, pokud jde o vyhodnocení všech rizik a možností. Bez důsledné přípravy na podnikové úrovni, bez obchodní, marketingové a logistické strategie ve střednědobém a dlouhodobém horizontu, včetně možnosti výroby (subdodávek) na místě, je a bude proniknutí na ruský trh výrazně složitější a finančně náročnější.
PRACOVNÍ POVOLENÍ A VÍZA
Společně se založením společnosti nabízí ACM svým klientům i získání příslušných pracovních povolení pro zaměstnance – cizince, včetně vyřízení pracovních víz.
-
povolení pro společnost k zaměstnávání cizinců
-
pracovní povolení pro generálního ředitele – cizince
-
pracovní povolení pro ostatní zaměstnance – cizince
-
pracovní povolení pro tzv. „vysoce kvalifikovaného specialistu“
Podnikání na území Ruské federace
Každý krok má v budoucnu svůj význam.
OUTSOURCING ÚČETNICTVÍ
Společnost ACM zajišťuje pro klienty komplexní zpracování účetnictví v souladu s ruskou legislativou.
Outsourcing účetnictví zahrnuje zejména tyto služby:
-
vedení účetnictví v programu 1S
-
zpracování roční účetní závěrky a podkladů pro daňová přiznání příprava podání na mimorozpočtové fondy (sociální, penzijní a zdravotní)
-
komunikace s příslušnými ruskými daňovými úřady
-
zastupování klienta při zřízení bankovního účtu
-
ověření korektnosti obchodních smluv po stránce
daňové a účetní -
skladové účetnictví
-
reporting
Rusko. Země PŘÍLEŽITOSTÍ.
- dynamický růst ekonomiky a zlepšený stav veřejných financí
- růst reálných příjmů a tomu odpovídající zvyšování výdajů na celkovou spotřebu – vznik nové spotřebitelské poptávky po dováženém zboží
- zlepšená platební a investiční schopnost ruských partnerů
- přístup RF k WTO (přibližování obchodního režimu pravidlům WTO a postupné otevírání trhu (privatizace energetického sektoru)
- v regionech RF je nižší nasycenost trhu
- modernizace staré výrobní základny a zavádění nových technologií probíhá v celé řadě průmyslových odvětví (hutnictví, těžba surovin, energetika, kovovýroba, chemický průmysl, zemědělství a výroba potravin)
- postupný rozvoj dopravní a telekomunikační infrastruktury
- účast RF v Celní unii „BY-KZ-RF“ a v nově vznikajícím „Společném ekonomickém prostoru“.
OUTSOURCING MEZD
ACM nabízí komplexní vedení mzdové a personální agendy.
Mzdové poradenství zahrnuje zejména následující služby:
-
příprava veškeré dokumentace potřebné pro přijetí nového zaměstnance
-
registrace zaměstnance na příslušných úřadech
-
měsíční zpracování mezd
-
vyúčtování služebních cest
-
příprava veškeré dokumentace spojené s ukončením pracovního
poměru
SLUŽBY V OBLASTI MANAGEMENT & ADMINISTRATION
ACM nabízí svým klientům širokou škálu služeb manažerského poradenství
- zavedení, příp. zefektivnění controllingu
- nezávislé interní audity
- poskytnutí ruského projekt manažera z oboru(zaměstnanec ACM)
- aktivní management společnosti
- týdenní/měsíční reporting, dohled a odpovědnost ACM za plnění pracovních úkolů nominovaných projekt manažerů